Hoe werkt het bestellen op Webvrouw.nl?

Via onderstaande stappen kun je jouw bestelling op Webvrouw plaatsen.

  1. Artikel in jouw winkelmand plaatsen

    Klik op de productpagina van het product van jouw keuze op de button ‘In winkelmand’. Hiermee plaats je 1 stuks van het artikel in Jouw winkelmand. Het aantal artikelen in het winkelmandje vind je bovenaan de pagina, je kunt meerdere items aan je winkelmandje toevoegen. Klik eventueel op de items in de winkelmand om de inhoud van het winkelmandje te bekijken, wanneer je vervolgens verder wilt winkelen, klik je linksboven op “Verder winkelen”. Bovenaan op iedere pagina blijft altijd een korte samenvatting van jouw winkelmandje staan. Als u hierop klikt, gaat u direct weer naar uw winkelmand toe.

    In jouw winkelmand zie je een overzicht van alle door u toegevoegde artikelen. Hier kan je per artikel het aantal wijzigen en eventueel artikelen verwijderen uit jouw bestelling. Ook kun je, wanneer je beschikt over een kortingscode, deze hier invullen. Je vult jouw kortingscode in in het daartoe bedoelde veld. Zodra je op de knop “Kortingcode verwerken” klikt, wordt de code automatisch verrekend.

    Ben je tevreden over de inhoud van jouw winkelmand? Dan klikt u op de button “Doorgaan naar Afrekenen”.

  2. Jouw gegevens invullen

    In stap 2 geef je aan of je een bestaande klant bent of dat je je wil registreren als nieuwe klant. Bestaande klanten kunnen volstaan door het reeds bij Webvrouw.nl bekende e-mailadres en bijbehorende wachtwoord in te vullen. Nieuwe klanten dienen een nog niet bij Webvrouw.nl bekend e-mailadres in te vullen en vervolgens de registratie compleet te maken door verdere NAW-gegevens in te voeren. Ook is het mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder je te registreren.

    Daarnaast kun je aangeven waar jouw pakket bezorgd moet worden. Je kunt hier voor een ander adres dan jouw eigen adres kiezen, bijvoorbeeld wanneer jouw bestelling een cadeau is of wanneer je jouw bestelling wil laten afleveren op jouw werk. Maar je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling af te halen bij een PostNL afleverpunt. Afhankelijk van het afleveradres kun je, tegen extra bijbetaling, nog kiezen voor een ochtend- of avondlevering

    Als je alle gegevens juist hebt ingevuld, dan ga je verder met betalen.

  3. Kies jouw betaalwijze

    Selecteert de door jou gewenste betaalwijze en accepteer als laatste de algemene voorwaarden.

  4. Controleer jouw bestelling

    Wanneer alle gegevens juist zijn, kun je jouw bestelling plaatsen door op de button “Bestelling plaatsen” te klikken.

  5. Online betalen

    De laatste stap in het bestelproces is het betalen van jouw bestelling. De eerder door jou gekozen betaalwijze wordt nu automatisch opgestart en je kunt jouw bestelling betalen.

    Nu volg je de betaalstappen op het scherm.

  6. Jouw bestelling is definitief geplaatst

    Zodra jouw betaling succesvol is afgerond (of voor de betaalwijze Overboeking: succesvol is aangemeld), verschijnt op jouw scherm: Bedankt voor Jouw bestelling! U ziet hier nogmaals een overzicht van jouw bestelling, ditmaal met ordernummer. Een bevestiging van jouw bestelling wordt je ook per e-mail toegestuurd op het door jou opgegeven e-mailadres.

Kan ik mijn bestelling ook ‘s avonds of ‘s ochtends laten bezorgen?

Ja, in de meeste gevallen kan dat. Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Afhankelijk van je bezorgadres is ochtend- en / of avondlevering mogelijk. Na het invullen van je adresgegevens in de bestelprocedure verschijnen de verschillende optie vanzelf in beeld.
Let op: In de meeste gevallen moet voor een ochtend- of avondlevering extra worden betaald.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestelling voor 16:30uur besteld op werkdagen, worden zoveel mogelijk dezelfde dag verzonden en heb je de volgende dag al in huis. Bestellingen in het weekend worden over het algemeen maandag verzonden (dinsdag ontvangen). Je hebt je bestelling altijd binnen 2 werkdagen in huis.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker! Tijdens het bestelproces vul je jouw eigen factuurgegevens in en bij het afleveradres kies je voor de optie “Verzenden naar een ander adres?”. Dan bezorgen wij de factuur bij jou en je pakket verzenden wij naar het ingevulde bezorgadres in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk of Duitsland.

Ook is het mogelijk je bestelling te laten verzenden naar een PostNL locatie.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Afhankelijk van je bestelling wordt deze per pakketpost of briefpost verzonden. In het laatste geval betaal je minder verzendkosten, maar krijg je geen Track en Trace code. Al onze zendingen worden bezorgt door PostNL.

Krijg ik bij retournering ook de verzendkosten van de heenzending terug?

Wanneer je een deel van jouw bestelling retourneert, ontvang je de verzendkosten van de heenzending niet retour. Bij het retourneren van een volledige bestelling ontvang je de verzendkosten wel retour. Wanneer je jouw bestelling per post naar ons retourneert, komen de verzendkosten van de retourzending voor je eigen rekening.

Welke artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht/retournering?

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden: Verzegelde producten die om redenen
van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en
waarvan de verzegeling na levering is verbroken (hieronder vallen o.a. erotische speeltjes (zoals
vibrators, etc), vloeibare producten (glijmiddel, massageproducten) en condooms waarvan de
verzegeling na aflevering is verbroken); Voor herbruikbare menstruatiecups geldt een uitzondering,
mits je deze minimaal 3 cycli hebt geprobeerd en de juiste maat hebt aangeschaft. Neem eerst
contact met ons op als je een herbruikbare menstruatiecup wilt retourneren.

Uit welke betaalmethoden kan ik kiezen?

Via onze website kunt u betalen met:

  • iDEAL
  • Overboeking
  • Riverty – Achteraf betalen (Nederland)
  • Bancontact
  • KBC/CBC Payment Button
  • Belfius Direct Net
  • PayPal
  • Creditcard (American Express, Visa en Eurocard/Mastercard) (alleen NL / DE / BE)
  • SOFORT banking

Hoe kan ik een bestelling retourneren per post?

Mocht u (een deel van) uw internetbestelling per post willen retourneren, dan kunt u als volgt handelen:

Vermeld duidelijk het ordernummer, dat je vindt in de aankoopbevestiging die per e-mail hebt ontvangen, geef aan welk(e) artikel(en) je wil retourneren, inclusief de aantallen en het bankrekening waarop je het retourbedrag wenst te ontvangen of maak gebruik van het modelformulier voor herroeping. Stuur retourzending voldoende gefrankeerd** naar volgende adres:

Webvrouw
T.a.v. Afdeling retouren
Laagakkerstraat 1
5231PJ Orthen

Belangrijk: jouw retourzending dient te worden verpakt in een omdoos/verpakkingsmateriaal, zodat de doos van het product niet wordt beschadigd.**
Wanneer Webvrouw jouw retourzending in goede orde heeft ontvangen, zullen wij deze beoordelen en het aankoopbedrag van het (de) door u bestelde artikel(en) zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na datum van het doorgeven je beslissing, je retourorder terugstorten. Wij raden je aan het verzendbewijs van jouw retourzending zorgvuldig te bewaren.

De te retourneren artikelen dienen (indien redelijkerwijs mogelijk) ongebruikt, onbeschadigd en in de originele onbeschadigde verpakking te zitten.

** Je bent zelf verantwoordelijk voor het voldoende frankeren en goed verpakken van de retourzending. Indien de verzending onvoldoende is gefrankeerd, worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Mocht de retourzending onverhoopt niet bij Webvrouw worden ontvangen, dan dien je altijd een bewijs van verzending te kunnen overleggen.