Hoe kan ik een bestelling retourneren per post?

Mocht u (een deel van) uw internetbestelling per post willen retourneren, dan kunt u als volgt handelen:

Vermeld duidelijk het ordernummer, dat je vindt in de aankoopbevestiging die per e-mail hebt ontvangen, geef aan welk(e) artikel(en) je wil retourneren, inclusief de aantallen en het bankrekening waarop je het retourbedrag wenst te ontvangen of maak gebruik van het modelformulier voor herroeping. Stuur retourzending voldoende gefrankeerd** naar volgende adres:

Webvrouw
T.a.v. Afdeling retouren
Laagakkerstraat 1
5231PJ Orthen

Belangrijk: jouw retourzending dient te worden verpakt in een omdoos/verpakkingsmateriaal, zodat de doos van het product niet wordt beschadigd.**
Wanneer Webvrouw jouw retourzending in goede orde heeft ontvangen, zullen wij deze beoordelen en het aankoopbedrag van het (de) door u bestelde artikel(en) zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na datum van het doorgeven je beslissing, je retourorder terugstorten. Wij raden je aan het verzendbewijs van jouw retourzending zorgvuldig te bewaren.

De te retourneren artikelen dienen (indien redelijkerwijs mogelijk) ongebruikt, onbeschadigd en in de originele onbeschadigde verpakking te zitten.

** Je bent zelf verantwoordelijk voor het voldoende frankeren en goed verpakken van de retourzending. Indien de verzending onvoldoende is gefrankeerd, worden hiervoor kosten in rekening gebracht. Mocht de retourzending onverhoopt niet bij Webvrouw worden ontvangen, dan dien je altijd een bewijs van verzending te kunnen overleggen.