Wat gebeurd er met mijn pakket als ik de bezorger gemist heb?

Veel van onze bestellingen worden per briefpost of brievenbuspakketje verzonden, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Als jouw bestelling er pakketpost wordt verzonden ontvang je van ons een Track & Trace code van PostNL. In het geval het pakketpost betreft zal de bezorger bij je aanbellen. Als je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren, tenzij je hebt aangegeven dat je dit niet wilt. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor jou achter. De bezorger komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met jouw pakket. Je kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. Je kan jouw keus tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven.

Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaart PostNL het voor jou op een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen ze het terug naar ons.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je jouw pakket ophaalt, anders mag het pakket niet aan jou meegegeven worden.

Wat als ik niet thuis ben om mijn pakket in ontvangst te nemen?

Veel van onze producten worden per briefpost of brievenbuspakket verzonden, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Gaat je bestelling per pakketpost, dan ontvang je van ons van tevoren een Track & Trace per e-mail.
Met de Track & Trace code kun je op de website van PostNL zelf kiezen waar en wanneer je jouw pakket wilt ontvangen. U ziet de mogelijkheden voor het wijzigen van de bezorging in de Track & Trace omgeving.

Je kunt kiezen voor:

bezorging op een ander moment (overdag of ‘s avonds)
bezorging bij uw dichtstbijzijnde PostNL-locatie
Zodra PostNL jouw pakket heeft ontvangen van ons (meestal in de avond), kunt je jouw keus aan PostNL doorgeven. Dit kan tot uiterlijk 6:00 uur s’ ochtends op de dag van bezorging.

Wat is de termijn van de fabrieksgarantie van mijn artikel?

Voor alle artikelen die je bij Webvrouw koopt, geldt de wettelijke garantie (deze termijn verschilt per product). Een artikel moet bij levering in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Daarnaast geldt voor sommige producten een fabrieksgarantie, de termijn van de fabrieksgarantie is te vinden in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor een bestelling naar Nederland of België bedragen voor bestellingen die in de brievenbus passen bedragen €3,50 (inclusief brievenbuspakket). Voor grotere producten wordt €6,95 in rekening gebracht.

Let op: doordat wij producten verkopen met verschillende BTW-tarieven, kunnen de bezorgkosten, afhankelijk van de producten in de bestelling iets hoger uitvallen €3,99 i.p.v. €3,50 of €7.94 i.p.v. €6,95.

Indien je tijdens het bestellen kiest voor een avondlevering, of een ochtendlevering op een PostNL locatie worden extra kosten in rekening gebracht.

Hoe werkt achteraf betalen voor Nederlandse Consumenten?

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

AfterPay voert voor webvrouw.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij webvrouw.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 150 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 250. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

De betaling van mijn bestelling is mislukt. Wat nu?

Als je voor het plaatsen van jouw bestelling was ingelogd of je heeft een account aangemaakt tijdens het bestelproces, dan kun je jouw bestelling opvragen via onze website (je moet eventueel wel eerst inloggen). Je klikt bij de betreffende bestelling op bijv. het ordernummer en u ziet direct de gegevens van jouw bestelling. Middels de button “Afrekenen” kun je jouw bestelling alsnog betalen.

Wanneer het betalen via deze optie niet lukt, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Als je jouw ordernummer mee stuurt direct bekijken en je adviseren wat te doen.

Als je weet waarom jouw betaling mislukte kun je eventueel ook een nieuwe bestelling plaatsten. Niet betaalde bestellingen worden door ons niet verwerkt.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?

Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, nemen wij jouw bestelling direct in behandeling. Hierdoor is het helaas meestal niet mogelijk om achteraf uw bestelling nog te wijzigen of annuleren. Stuur eventuele wijzigingen of annuleringen z.s.m. naar info@webvrouw.nl. Bij een verkeerd geplaatste bestelling hebt je na ontvangst natuurlijk nog wel gewoon 14 dagen recht op herroeping. Een niet betaalde bestelling wordt niet verwerkt.