Wat gebeurd er met mijn pakket als ik de bezorger gemist heb?

Veel van onze bestellingen worden per briefpost of brievenbuspakketje verzonden, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Als jouw bestelling er pakketpost wordt verzonden ontvang je van ons een Track & Trace code van PostNL. In het geval het pakketpost … Lees verder

Wat als ik niet thuis ben om mijn pakket in ontvangst te nemen?

Veel van onze producten worden per briefpost of brievenbuspakket verzonden, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Gaat je bestelling per pakketpost, dan ontvang je van ons van tevoren een Track & Trace per e-mail. Met de Track & Trace … Lees verder

Wat is de termijn van de fabrieksgarantie van mijn artikel?

Voor alle artikelen die je bij Webvrouw koopt, geldt de wettelijke garantie (deze termijn verschilt per product). Een artikel moet bij levering in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Daarnaast geldt voor sommige producten een fabrieksgarantie, … Lees verder

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor een bestelling naar Nederland of België bedragen voor bestellingen die in de brievenbus passen bedragen €3,50 (inclusief brievenbuspakket). Voor grotere producten wordt €6,95 in rekening gebracht. Let op: doordat wij producten verkopen met verschillende BTW-tarieven, kunnen de … Lees verder

Hoe werkt achteraf betalen voor Nederlandse Consumenten?

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland) AfterPay voert voor webvrouw.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel … Lees verder

De betaling van mijn bestelling is mislukt. Wat nu?

Als je voor het plaatsen van jouw bestelling was ingelogd of je heeft een account aangemaakt tijdens het bestelproces, dan kun je jouw bestelling opvragen via onze website (je moet eventueel wel eerst inloggen). Je klikt bij de betreffende bestelling … Lees verder

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?

Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, nemen wij jouw bestelling direct in behandeling. Hierdoor is het helaas meestal niet mogelijk om achteraf uw bestelling nog te wijzigen of annuleren. Stuur eventuele wijzigingen of annuleringen z.s.m. naar info@webvrouw.nl. Bij een verkeerd … Lees verder

Ik woon in het buitenland. Kan ik een bestelling plaatsen?

Ja, dat is geen probleem. Standaard kunnen bestellingen en betalingen uit Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland verwerkt worden. Neem voor andere landen eerst even contact met ons op.

Hoe weet ik of mijn bestelling betaald is?

Zodra wij jouw betaling of de bevestiging van de door jouw gekozen betaalmethode hebben ontvangen, sturen wij je een e-mail ter bevestiging.

Kan ik een bestelling plaatsen zonder in te loggen of een account aan te maken?

Ja, het is niet noodzakelijk om in te loggen of een account aan te maken als je een bestelling wil plaatsen. Als je wél een account aan wil maken, dan kan dit voor én tijdens het bestelproces. Het voordeel van … Lees verder