Webvrouw heeft naast de website momenteel geen winkel.
Voor schriftelijke vragen is Webvrouw te bereiken op:
Webvrouw
T.a.v. Afdeling klantenservice
Hoofdstraat 115
7011AD Gaanderen
Bezoekadres: Hoofdstraat 115, 7011AD Gaanderen
Telefoon: r +31(0)850041161 (ook voor Whatsapp contact)
KvK-nummer: 30162168
BTW-identificatienummer: NL002116186B58
Webvrouw is een geregistreerde handelsnaam van Email Communications (KvK-nummer: 30162168).
Al je vragen, opmerkingen, suggesties en eventuele klachten kun je ook per e-mail (info@webvrouw.nl) of via het onderstaande formulier verzenden:
Klachten
Wanneer je een klacht hebt over een product of onze dienstverlening, dan kun je deze op verschillende manieren aan ons kenbaar maken:
- Per e-mail (voorkeur): info@webvrouw.nl
- Schriftelijk: Je kunt jouw klacht per post sturen naar:
Webvrouw
T.a.v. Afdeling klantenservice
Hoofdstraat 115
7011AD Gaanderen
Zodra wij jouw klacht ontvangen hebben ontvang je daarvan binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om jouw klacht zo snel mogelijk inhoudelijk te beantwoorden. Dit zal altijd binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht gebeuren.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Verder kun je jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.