Bezorging

Wat gebeurd er met mijn pakket als ik de bezorger gemist heb?

Veel van onze bestellingen worden per briefpost of brievenbuspakketje verzonden, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Als jouw bestelling er pakketpost wordt verzonden ontvang je van ons een Track & Trace code van PostNL. In het geval het pakketpost … Lees verder

Wat als ik niet thuis ben om mijn pakket in ontvangst te nemen?

Veel van onze producten worden per briefpost of brievenbuspakket verzonden, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Gaat je bestelling per pakketpost, dan ontvang je van ons van tevoren een Track & Trace per e-mail. Met de Track & Trace … Lees verder

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor een bestelling naar Nederland of België bedragen voor bestellingen die in de brievenbus passen bedragen €3,50 (inclusief brievenbuspakket). Voor grotere producten wordt €6,95 in rekening gebracht. Let op: doordat wij producten verkopen met verschillende BTW-tarieven, kunnen de … Lees verder

Kan ik mijn bestelling ook ’s avonds of ’s ochtends laten bezorgen?

Ja, in de meeste gevallen kan dat. Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Afhankelijk van je bezorgadres is ochtend- en / of avondlevering mogelijk. Na het invullen van je adresgegevens in de bestelprocedure verschijnen de verschillende optie vanzelf in beeld. … Lees verder

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestelling voor 16:30uur besteld op werkdagen, worden zoveel mogelijk dezelfde dag verzonden en heb je de volgende dag al in huis. Bestellingen in het weekend worden over het algemeen maandag verzonden (dinsdag ontvangen). Je hebt je bestelling altijd binnen 2 … Lees verder

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker! Tijdens het bestelproces vul je jouw eigen factuurgegevens in en bij het afleveradres kies je voor de optie “Verzenden naar een ander adres?”. Dan bezorgen wij de factuur bij jou en je pakket verzenden wij naar het ingevulde bezorgadres … Lees verder

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Afhankelijk van je bestelling wordt deze per pakketpost of briefpost verzonden. In het laatste geval betaal je minder verzendkosten, maar krijg je geen Track en Trace code. Al onze zendingen worden bezorgt door PostNL.

Waar kan ik terecht met een klacht over de bezorging van mijn pakket?

PostNL bezorgt je pakket in opdracht van Webvrouw. Wanneer je een klacht hebt over de bezorging (bijv. beschadigd pakket of verkeerd bezorgd), dan kun je contact opnemen met Webvrouw.