Wat gebeurd er met mijn pakket als ik de bezorger gemist heb?

Veel van onze bestellingen worden per briefpost of brievenbuspakketje verzonden, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Als jouw bestelling er pakketpost wordt verzonden ontvang je van ons een Track & Trace code van PostNL. In het geval het pakketpost betreft zal de bezorger bij je aanbellen. Als je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren, tenzij je hebt aangegeven dat je dit niet wilt. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor jou achter. De bezorger komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met jouw pakket. Je kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. Je kan jouw keus tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven.

Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaart PostNL het voor jou op een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen ze het terug naar ons.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je jouw pakket ophaalt, anders mag het pakket niet aan jou meegegeven worden.

Wat als ik niet thuis ben om mijn pakket in ontvangst te nemen?

Veel van onze producten worden per briefpost of brievenbuspakket verzonden, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Gaat je bestelling per pakketpost, dan ontvang je van ons van tevoren een Track & Trace per e-mail.
Met de Track & Trace code kun je op de website van PostNL zelf kiezen waar en wanneer je jouw pakket wilt ontvangen. U ziet de mogelijkheden voor het wijzigen van de bezorging in de Track & Trace omgeving.

Je kunt kiezen voor:

bezorging op een ander moment (overdag of ‘s avonds)
bezorging bij uw dichtstbijzijnde PostNL-locatie
Zodra PostNL jouw pakket heeft ontvangen van ons (meestal in de avond), kunt je jouw keus aan PostNL doorgeven. Dit kan tot uiterlijk 6:00 uur s’ ochtends op de dag van bezorging.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor een bestelling naar Nederland of België bedragen voor bestellingen die in de brievenbus passen bedragen €3,50 (inclusief brievenbuspakket). Voor grotere producten wordt €6,95 in rekening gebracht.

Let op: doordat wij producten verkopen met verschillende BTW-tarieven, kunnen de bezorgkosten, afhankelijk van de producten in de bestelling iets hoger uitvallen €3,99 i.p.v. €3,50 of €7.94 i.p.v. €6,95.

Indien je tijdens het bestellen kiest voor een avondlevering, of een ochtendlevering op een PostNL locatie worden extra kosten in rekening gebracht.

Kan ik mijn bestelling ook ‘s avonds of ‘s ochtends laten bezorgen?

Ja, in de meeste gevallen kan dat. Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL. Afhankelijk van je bezorgadres is ochtend- en / of avondlevering mogelijk. Na het invullen van je adresgegevens in de bestelprocedure verschijnen de verschillende optie vanzelf in beeld.
Let op: In de meeste gevallen moet voor een ochtend- of avondlevering extra worden betaald.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestelling voor 16:30uur besteld op werkdagen, worden zoveel mogelijk dezelfde dag verzonden en heb je de volgende dag al in huis. Bestellingen in het weekend worden over het algemeen maandag verzonden (dinsdag ontvangen). Je hebt je bestelling altijd binnen 2 werkdagen in huis.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Jazeker! Tijdens het bestelproces vul je jouw eigen factuurgegevens in en bij het afleveradres kies je voor de optie “Verzenden naar een ander adres?”. Dan bezorgen wij de factuur bij jou en je pakket verzenden wij naar het ingevulde bezorgadres in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk of Duitsland.

Ook is het mogelijk je bestelling te laten verzenden naar een PostNL locatie.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Afhankelijk van je bestelling wordt deze per pakketpost of briefpost verzonden. In het laatste geval betaal je minder verzendkosten, maar krijg je geen Track en Trace code. Al onze zendingen worden bezorgt door PostNL.