De betaling van mijn bestelling is mislukt. Wat nu?

Als je voor het plaatsen van jouw bestelling was ingelogd of je heeft een account aangemaakt tijdens het bestelproces, dan kun je jouw bestelling opvragen via onze website (je moet eventueel wel eerst inloggen). Je klikt bij de betreffende bestelling op bijv. het ordernummer en u ziet direct de gegevens van jouw bestelling. Middels de button “Afrekenen” kun je jouw bestelling alsnog betalen.

Wanneer het betalen via deze optie niet lukt, kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Als je jouw ordernummer mee stuurt direct bekijken en je adviseren wat te doen.

Als je weet waarom jouw betaling mislukte kun je eventueel ook een nieuwe bestelling plaatsten. Niet betaalde bestellingen worden door ons niet verwerkt.

Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?

Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, nemen wij jouw bestelling direct in behandeling. Hierdoor is het helaas meestal niet mogelijk om achteraf uw bestelling nog te wijzigen of annuleren. Stuur eventuele wijzigingen of annuleringen z.s.m. naar info@webvrouw.nl. Bij een verkeerd geplaatste bestelling hebt je na ontvangst natuurlijk nog wel gewoon 14 dagen recht op herroeping. Een niet betaalde bestelling wordt niet verwerkt.

Hoe werkt het bestellen op Webvrouw.nl?

Via onderstaande stappen kun je jouw bestelling op Webvrouw plaatsen.

  1. Artikel in jouw winkelmand plaatsen

    Klik op de productpagina van het product van jouw keuze op de button ‘In winkelmand’. Hiermee plaats je 1 stuks van het artikel in Jouw winkelmand. Het aantal artikelen in het winkelmandje vind je bovenaan de pagina, je kunt meerdere items aan je winkelmandje toevoegen. Klik eventueel op de items in de winkelmand om de inhoud van het winkelmandje te bekijken, wanneer je vervolgens verder wilt winkelen, klik je linksboven op “Verder winkelen”. Bovenaan op iedere pagina blijft altijd een korte samenvatting van jouw winkelmandje staan. Als u hierop klikt, gaat u direct weer naar uw winkelmand toe.

    In jouw winkelmand zie je een overzicht van alle door u toegevoegde artikelen. Hier kan je per artikel het aantal wijzigen en eventueel artikelen verwijderen uit jouw bestelling. Ook kun je, wanneer je beschikt over een kortingscode, deze hier invullen. Je vult jouw kortingscode in in het daartoe bedoelde veld. Zodra je op de knop “Kortingcode verwerken” klikt, wordt de code automatisch verrekend.

    Ben je tevreden over de inhoud van jouw winkelmand? Dan klikt u op de button “Doorgaan naar Afrekenen”.

  2. Jouw gegevens invullen

    In stap 2 geef je aan of je een bestaande klant bent of dat je je wil registreren als nieuwe klant. Bestaande klanten kunnen volstaan door het reeds bij Webvrouw.nl bekende e-mailadres en bijbehorende wachtwoord in te vullen. Nieuwe klanten dienen een nog niet bij Webvrouw.nl bekend e-mailadres in te vullen en vervolgens de registratie compleet te maken door verdere NAW-gegevens in te voeren. Ook is het mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder je te registreren.

    Daarnaast kun je aangeven waar jouw pakket bezorgd moet worden. Je kunt hier voor een ander adres dan jouw eigen adres kiezen, bijvoorbeeld wanneer jouw bestelling een cadeau is of wanneer je jouw bestelling wil laten afleveren op jouw werk. Maar je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling af te halen bij een PostNL afleverpunt. Afhankelijk van het afleveradres kun je, tegen extra bijbetaling, nog kiezen voor een ochtend- of avondlevering

    Als je alle gegevens juist hebt ingevuld, dan ga je verder met betalen.

  3. Kies jouw betaalwijze

    Selecteert de door jou gewenste betaalwijze en accepteer als laatste de algemene voorwaarden.

  4. Controleer jouw bestelling

    Wanneer alle gegevens juist zijn, kun je jouw bestelling plaatsen door op de button “Bestelling plaatsen” te klikken.

  5. Online betalen

    De laatste stap in het bestelproces is het betalen van jouw bestelling. De eerder door jou gekozen betaalwijze wordt nu automatisch opgestart en je kunt jouw bestelling betalen.

    Nu volg je de betaalstappen op het scherm.

  6. Jouw bestelling is definitief geplaatst

    Zodra jouw betaling succesvol is afgerond (of voor de betaalwijze Overboeking: succesvol is aangemeld), verschijnt op jouw scherm: Bedankt voor Jouw bestelling! U ziet hier nogmaals een overzicht van jouw bestelling, ditmaal met ordernummer. Een bevestiging van jouw bestelling wordt je ook per e-mail toegestuurd op het door jou opgegeven e-mailadres.