Bestellen
De betaling van mijn bestelling is mislukt. Wat nu?
Als je voor het plaatsen van jouw bestelling was ingelogd of je heeft een account aangemaakt tijdens het bestelproces, dan kun je jouw bestelling opvragen via onze website (je moet eventueel wel eerst inloggen). Je klikt bij de betreffende bestelling … Lees verder
Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?
Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, nemen wij jouw bestelling direct in behandeling. Hierdoor is het helaas meestal niet mogelijk om achteraf uw bestelling nog te wijzigen of annuleren. Stuur eventuele wijzigingen of annuleringen z.s.m. naar info@webvrouw.nl. Bij een verkeerd … Lees verder
Ik woon in het buitenland. Kan ik een bestelling plaatsen?
Ja, dat is geen probleem. Standaard kunnen bestellingen en betalingen uit Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland verwerkt worden. Neem voor andere landen eerst even contact met ons op.
Hoe weet ik of mijn bestelling betaald is?
Zodra wij jouw betaling of de bevestiging van de door jouw gekozen betaalmethode hebben ontvangen, sturen wij je een e-mail ter bevestiging.
Kan ik een bestelling plaatsen zonder in te loggen of een account aan te maken?
Ja, het is niet noodzakelijk om in te loggen of een account aan te maken als je een bestelling wil plaatsen. Als je wél een account aan wil maken, dan kan dit voor én tijdens het bestelproces. Het voordeel van … Lees verder
Hoe werkt het bestellen op Webvrouw.nl?
Via onderstaande stappen kun je jouw bestelling op Webvrouw plaatsen. Artikel in jouw winkelmand plaatsen Klik op de productpagina van het product van jouw keuze op de button ‘In winkelmand’. Hiermee plaats je 1 stuks van het artikel in Jouw … Lees verder